sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Risuja





Mä en tiedä voiko risujuttuihin kyllästyä, mutta ainakaan vielä en oo kyllästyny vaikka oon niitä tehtaillut useamman vuoden. Kiinnostaako ketään miten niitä tehdään, vai haluatteko vain huokailla ihastuksesta...ja kuten yks tuttu sanoi "mä en oikeen ymmärrä noita risujuttuja" - kaikki ei vaan oikeen perusta risukasoista pihassa.

En yleensä tee mitään tilaustöitä, mutta epähuomiossa lupasin tehdä yhden hatun. Tein sen melkein valmiiksi, ja siinä on joku vika. En vaan keksi että mikä! Mittasuhteet on jotenkin väärät, ja kaikenkaikkiaan se on liian iso. No, mulla on niitä pihassa jo kolme, joten eiköhän vielä yhdelle kivelle voi laittaa hatun nököttämään ja tehdä uuden.

Laitan tähän samaan myös noi kanit mitä töihin tein.
Kanit on nyt sijoitettuna Lapualla Vanhan Paukun pihaan. 
On muuten sitten hieno paikka, jos ikinä käytte Lapualla, niin siellä kannattaa käydä! 
Siellä olis valokuvattavaakin vaikka miten paljon, ehkä mä joskus teen ihan valokuvausmatkan alueelle- yleensä sitä tulee vaan kiireellä käytyä katsomassa näyttääkö joku kasvi olevan elossa vai ei...

Paikalla on ollut Lapuan vanha patruunatehdas, se joka räjähti. 
Lue täältä lisää Vanhasta Paukusta *Klik*


Puput olivat hieman haasteellisia kuvattavia, mutta 4 niitä siinä nököttää jotenkuten ympyrässä. 
Nyt kuvista alkoi ärsyttää että kukkaruukut on keskenään erivärisiä, mutta eipä sitä oikein syksyllä ajatellut kun iskettiin jämäsipuleita ruukkuihin että mihin niitä aijotaan laittaa keväällä.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi, se on suuri ilon aihe :)